1 Mart 2013 Cuma

Tchibo Aksiyon Kamerası


internet mağazasından motosiklet gezilerinde kullanmak üzere bir kamera aldım, resimleri yukarıda. Kısaca anlatayım, fiyatı çok uygun, go-pro gibi muadillerinin 1/5 fiyatına, üstelik dünya kadar aksesuarı da birlikte geliyor. Bu şekilde motosiklete, bisiklete, kask üzerine, otomobile, bileğinize vs. bağlayarak kullanabiliyorsunuz. Bunlar için gerekli aksesuarlar aslında bi dünya para ile ayrı ayrı satılıyor,burda hepsi geldi, çok sevindirici.
Alet bir cep telefonu büyüklüğünde, idare eder. Tabii ekran yok, üstündeki 3 düğme ve ışıkdan başka bir şey yok. Su geçirmiyor ama suya sokmasanız iyi olur diyor. Arka kapağı contalı, açılınca USB ve Microsd kart girişi var, şarj cihazı buraya bağlanıyor. 4 saatte şarj edilip 3 saatlik pil ömrü süresince kayıt yapabiliyormuş. 20 dk lık fasılalar halinde kayıt yapıyor anladığım kadarıyla. Pilini çıkaramazsınız diyor, bu kötü haber. Gerçi 2 tane vida görünüyor ama bakalım zamanı gelince düşünürüz onu.Önünde bir laser var, kameranın açısını ayarlamak için kullanılıyor, dağları-taşları çekmemek için. Led koymuşlar, herhalde gece yakın çekimde işe yarar, bakacağız. USB ile bilgisayara bağlayınca harici HDD olarak görüyor ve dosyaları oradan görebiliyoruz. TV bağlantı kabloları da beraberinde, isteyen TV'den izleyebilir. Güzel bir kullanım kılavuzu var, zaten basit bir alet, öğrenmesi kolay. Ufak bir CD geliyor, basit bir program ile aletin tarih ayarlarını filan yapıyorsunuz. Bu arada yazın arabanın içinde bırakmayın, aşırı sıcakta dayanmaz diyor benden söylemesi. Unutmadan, arka kapağın içinde mikrofon var, kapatınca ses kaydı olmuyor doğal olarak, açarsanız da içine toz girer, su girer,artık seçim sizin.
Biraz kullanıp örnek koyarım zamanla, bunlar ön izlemeler.
Sağlıcakla

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben kameranın cd sini kaybettim ve tarih ayarı yapamıyorum, olur ya cd si bir yerlerde duruyorsa bana mail atabilirmisiniz. Hiçbir yerde bulamıyorum set up dosyalarını..

    YanıtlaSil